maandag 3 maart 2014

Leerdoelen periode 3


1.) Informatievaardig  - Aan het eind van deze periode wil ik informatievaardig zijn. Dit houdt in dat ik een goed zoekproces (naar informatie) door kan lopen. En vervolgens op een efficiente manier alleen de nuttige informatie eruit kan halen.

2.) Creativiteit - Aan het eind van deze periode wil ik een creatieve sessie met succes kunnen doorlopen. Dit betekent ook dat ik kennis moet hebben van de verschillende technieken en deze op de juiste wijze kan toepassen.

3.) Rapporteren - Aan het eind van deze periode wil ik kunnen rapporteren volgens alle voorgeschreven regels. Dit houdt dus ook in dat ik alle kennis nodig hebt over de volgorde en inhoud van het rapporteren. Ook wil ik een ander rapport correct kunnen beoordelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten