dinsdag 22 april 2014

Creativiteit (periode 3) Nulmeting en doelstellingen

Creativiteit is een belangrijk begrip in de wereld van de communicatie
Om creatief te zijn moet je tegelijkertijd innovatief (vernieuwend zijn)

Nulmeting:

In periode 2 hebben we voor project een buzzmarketingactie bedacht. Dit eist veel verschillende competenties namelijk samenwerken, creativiteit en innovativiteit.
Tijdens dit project zijn we met elkaar tot een creatief idee gekomen, namelijk door gebruik te maken van de Euromast als reclame.
Door de verschillende schoolopdrachten ben ik bezig met creativiteit. Zo ook bij het vak Mediaproductie waarbij we verschillende ontwerpen moesten maken via Creative Cloud. Denk hierbij aan: logo's, artikelen, tijdschrift, poster, cd hoes etc.

Doelstellingen:

Ik wil nog meer vaardigheid krijgen in de competentie creativiteit.
Dit wil ik bereiken door gebruik te maken van de verschillende creatieve technieken. En niet het eerste beste idee uitwerken maar verder denken dan dat. Out of the box denken en geen ge-maar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten